مقدمات گرافیک دوبعدی قسمت سیزدهم

سلام دوستان

در این قسمت سعی میکنیم خودمون یک آیتم دلخواه بنویسیم که برای این کار لازمه از کلاس QGraphicsItem :-” ارث ببریم.

این قسمت شاید آخرین قسمت بخش مقدماتی باشه و بعدش وارد کارای حرفه ای تری بشیم به امید خدا.

دانلود کنید

۲,۷۶۴ total views, 4 views today

Print Friendly, PDF & Email

درباره ی سعید دادخواه

یه برنامه نویس !

همچنین ببینید

گرافیک دو بعدی در کیوت قسمت پنجم

سلام بچا عید “سعید” 🙂 فطر بر تمام شما دوستان گل مبارک باشه ایشالا ! …

12
دیدگاه بگذارید

avatar
6 Comment threads
6 Thread replies
0 دنبال کنندگان
 
Most reacted comment
داغ ترین نخ نظرات
5 کامنت گذاران
14alirezaunforgivenسعید دادخواهعلی رضا پژوهشNeoFighT کامنت گذاران اخیر
  مشترک شو!  
جدیدترین قدیمی‌ترین دارای بیشترین امتیاز
میخوام باخبر شم از
NeoFighT
Member
NeoFighT

سلام.
بازم ممنون.
من کاری ندارم ولی از قدیم گفتن ۱۳ عدد نحصی هست :دی اگه میشه تا ۱۴ ادامه بدین. D:

علی رضا پژوهش
Member
علی رضا پژوهش

به امید خدا

من قبلا همیشه فکر میکردم بحث گرافیک خیلی باید خسته کننده باشه، اما این داره خوشمزه میشه
خدا قوت سعید جان

unforgiven
Member
unforgiven

تشکر

unforgiven
Member
unforgiven

تشکر عالی هست مثل همیشه

14alireza
ویرایشگر
14alireza

سلام ۱- تشکر ۲- واقعا اینبار می¬خواستم گیر ندم. فریاد از کاربران. در متن می¬خوانم که در این آموزش از QGraphicsScene ارث می-بریم. با خودم می¬گم: قبلا که این کار رو کردیم! بعد از دیدن ویدئو دیدم منظور QGraphicsItem هست!!! دیگه مجبورم بگم نچنچنچنچنچ!!! ۳- یک تشکر ویژه به خاطر چالشی که در باندینگ به وجود آوردید و نحوه¬ی نادرست آپدیت را نشان دادید. خیلی این جور کارها رو دوست دارم. برای آموزش خیلی خوبه. ۴- قبلا گفتم که یه تجربکی در QPaint دارم، خیلی لذت بخش است و به جرات می¬توان گفت در اینجا هم مثل اونجاست. ۵- آقا… Read more »

NeoFighT
Member
NeoFighT

سلام.
میخواستم بگم اگه میشه سریع تر مطلب بزارین آخه من تو ۱ ساعت ۷بار سر میزنم. د: