مقدمات گرافیک دو بعدی در کیوت قسمت هشتم

سلام بچا

توی این قسمت میریم سراغ اینکه خودمون یه Scene جدید بسازیم و بعضی از Virtual Function های اون رو باز نویسی کنیم.

دانلود این بخش با حجم ۳۰ مگابایت

۲,۶۵۴ total views, 1 views today

Print Friendly, PDF & Email

درباره ی سعید دادخواه

یه برنامه نویس !

همچنین ببینید

گرافیک دو بعدی در کیوت قسمت پنجم

سلام بچا عید “سعید” 🙂 فطر بر تمام شما دوستان گل مبارک باشه ایشالا ! …

6
دیدگاه بگذارید

avatar
3 Comment threads
3 Thread replies
0 دنبال کنندگان
 
Most reacted comment
داغ ترین نخ نظرات
4 کامنت گذاران
علیرضاسعید دادخواهiمهران کامنت گذاران اخیر
  مشترک شو!  
جدیدترین قدیمی‌ترین دارای بیشترین امتیاز
میخوام باخبر شم از
مهران
Guest
مهران

واقعا عالی ، تشکر

در مورد پروژه های مبتنی بر دیتابیس و همین طور شبکه (ftp) و استفاده از api در کیوتی هم اگه مطالبی بذارین عالی میشه …

i
Guest
i

با نظر مهران کاملا موافقم.

علیرضا
Guest
علیرضا

سلام ۱- تشکر ۲- آقا زمان ۱۹ دقیقه و ۶ ثانیه است، یا برای من بد دانلود شده که نصفه کاره تمام شد؟ اگه اینطوره، ای کاش می¬دونستیم و destroyed() خودمون رو بازنویسی می¬کردیم!!! ۳- چرا در حالیکه محدوده¬ی Scene ما ۵۰۰ در ۵۰۰ است، ولی هنوز کلیک در خارج از محدوده فعال است؟ ۴- فکر کردم اینجا بپرسم مناسب¬تر است تا در Q&A ! ۵- احتمالا این بر می¬گرده به محدوده¬ی Scene که یکبار هم پرسیده بودم! ۶- البته قبلا با استفاده از QPaint این قابلیت که کاربر یک rect بکشه و بتونه جا به جا کنه رو انجام… Read more »