تازه های سایت
مقدمات گرافیک دو بعدی در کیوت قسمت هشتم

مقدمات گرافیک دو بعدی در کیوت قسمت هشتم

سلام بچا

توی این قسمت میریم سراغ اینکه خودمون یه Scene جدید بسازیم و بعضی از Virtual Function های اون رو باز نویسی کنیم.

دانلود این بخش با حجم ۳۰ مگابایت

۲,۴۸۱ total views, 1 views today

Print Friendly
Facebook0Google+0Twitter0LinkedIn0

درباره‌ی سعید دادخواه

یه برنامه نویس !

۶ نظر

  1. واقعا عالی ، تشکر

    در مورد پروژه های مبتنی بر دیتابیس و همین طور شبکه (ftp) و استفاده از api در کیوتی هم اگه مطالبی بذارین عالی میشه …

  2. با نظر مهران کاملا موافقم.

  3. سلام
    ۱- تشکر
    ۲- آقا زمان ۱۹ دقیقه و ۶ ثانیه است، یا برای من بد دانلود شده که نصفه کاره تمام شد؟ اگه اینطوره، ای کاش می¬دونستیم و destroyed() خودمون رو بازنویسی می¬کردیم!!!
    ۳- چرا در حالیکه محدوده¬ی Scene ما ۵۰۰ در ۵۰۰ است، ولی هنوز کلیک در خارج از محدوده فعال است؟
    ۴- فکر کردم اینجا بپرسم مناسب¬تر است تا در Q&A !
    5- احتمالا این بر می¬گرده به محدوده¬ی Scene که یکبار هم پرسیده بودم!
    ۶- البته قبلا با استفاده از QPaint این قابلیت که کاربر یک rect بکشه و بتونه جا به جا کنه رو انجام داده بودم ولی نه با QGraphicView.
    7- این تعداد علامت تعجب، فش (به قول آقای دادخواه، ببخشید آقا سعید!!!) تلقی نشود!
    ۸- مثل همیشه اینا جسارت برداشت نشود!
    ۹- آقا چرا وقتی نظر ارسال می¬کنیم، می¬گه ارسال شد و وقتی رفرش می¬کنیم، هنوز نشده! خوبه تجربه داریم و یه کپی می-گیریم!!!
    ۱۰- ای بابا گویا مشکل این “رایانامه” بود، ای فریاد! ای ” کش لقمه “!!!
    ۱۱- باز هم تشکر.

    • سلام
      ۱-خواهش میکنم 🙂
      ۲- آره دیگ آخه ویدیوها از قبل گرفته شده و این مشکل هست و مثلا شاید نشه یه بحث رو تموم کرد
      ۳- محدوده scene در واقع یه مبدا مختصات تعیین میکنه که مثلا نقطه بالای سن چند و چند مبدا باشه. در ضمن این محدوده اولیه است. و زمانی که شما داخلش ایتم اضافه کنید حتی بزرگتر هم میشه.
      :))) نه اختیار دارین.
      نمیدونم خودمم از وضع ارسال کامنت ها راضی نیستم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


3 × = شش