ساخت بازی Peggle Nights – بخش چهارم

 سلام در این قسمت از مقاله قصد داریم که نحوه کامپایل و استفاده از Box2D رو توی یه پروژه کیوتی آموزش بدیم. مراحلی که توضیح داده میشه با فرض اینه که شما از کامپایلر ویژوال استودیو کار میکنین . با کامپایلر Mingw اگه کار میکنین خیلی تفاوتی نداره و در انتهای همین آموزش نحوه ساخته شدنش بیان میشه. خوب همون …

ادامه نوشته »

ساخت بازی Peggle Nights – بخش سوم

 سلام قسمت سوم این مقاله رو شروع میکنیم در قسمت های قبلی در مورد دنیا و Body و … در باکس تو دی صحبت کردیم و بحث در مورد Fixture ها به این جلسه موکول شد. Fixtures برای تعیین سایز و شکل و ویژگی های موادی یک شی در یک صحنه از Fixture ها استفاده میکنیم. یک Body میتواند چندین …

ادامه نوشته »

آموزش کیوتی از صفر صفر – بخش اول

 سلام دوستان از آین به بعد قصد دارم یه مجموعه آموزشی از کیوتی رو براتون بذارم. این آموزش ها به صورت فیلم خواهد بود و باید بگم که از دوره آموزشی ای که برای شرکت مبنا در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان برگزار شده به دست اومده. نکته مهم اینه که به دلیل مشکل در میکروفون چند فیلم اول شاید کیفیت …

ادامه نوشته »

ساخت بازی Peggle Nights – بخش دوم

 سلام خدمت دوستان عزیز در بخش دوم این مقاله قصد داریم نگاهی مختصر و کوتاه به ساختار کتابخونه Box2D بندازیم. در واقع برای شروع نوشتن این بازی نیاز داریم تا با قسمت های مختلف باکس تو دی آشنا بشیم. همونطور که گفتم یه موتور فیزیکی ( مثل Box2D ) وظیفه اش این که اشیایی که بهش داده میشه رو به …

ادامه نوشته »

ساخت بازی Peggle Nights – بخش اول

 سلام دوستای عزیز یادش بخیر اون روزایی که بازی هایی دوبعدی همه چیز ما بودند از سوپر ماریو گرفته تا سونیک و رامبو و کشتی کج و کمبات. ولی هنوز بازی های دوبعدی جایگاه خاصی در بین بازی ها دارند و در عین حالی که بازی های سه بعدی قول پیکری تولید شده اند در عین حال بازی های دوبعدی …

ادامه نوشته »

سلام و سال نو مبارک

 با سلام خدمت دوستان عزیز سال نو رو خدمتتون تبریک عرض میکنم و امیدوارم موفق باشید  در این سال. این وبلاگ جدیده منه برای برقراری ارتباط با شما دوستان. موفق باشید. ۱,۰۶۸ total views, 1 views today

ادامه نوشته »